Veelgestelde vragen

♦ Waarom staan mijn gegevens niet in de lokale telefoongids?

Wij werken met een aangekochte database, die wij elk jaar opnieuw zo goed mogelijk proberen te updaten met behulp van onze telefonistes, vertegenwoordigers (sters) en uw reactie.

Indien u opgenomen wenst te worden, kunt u uw gegevens doorsturen aan info@helloo.be (naam, adres, telefoonnummer en rubriek waaronder u wenst te verschijnen). Een overzicht van de rubrieken kunt u op deze website vinden.

Ik wil niet (meer) in de lokale telefoongids vermeld worden. Wat moet ik doen?

Het volstaat om een e-mail te sturen naar info@helloo.be. Uw gegevens worden dan direct van de website gehaald en uit de database verwijderd, zodat u niet (meer) in de volgende gedrukte editie verschijnt.

Hoeveel kost het om in de gids te staan?

De adresvermeldingen zijn gratis. Indien u een advertentie wenst, dan komt de vertegenwoordiger bij opstart van de nieuwe editie graag bij u langs. Indien u interesse hebt in een advertentie dan kunt u mailen naar info@helloo.be. De tarieven zijn afhankelijk van de diverse formaten in combinatie met de grootte van de gemeente / stad.

Wat kost een advertentie?

De tarieven zijn afhankelijk van de diverse formaten van de advertentie in combinatie met de grootte van de gemeente / stad.

Ik vind mijn rubriek niet?

Gezien onze activiteiten in geheel Vlaanderen kunnen wij helaas niet aan ieder verzoek voldoen. Bijgevolg hebben wij een selectie gemaakt van de meest voorkomende rubrieken om het geheel overzichtelijk te houden (zie voor de gehele rubriekenlijst op deze website).

Komt u er niet uit, stuurt u dan een berichtje naar info@helloo.be; wij zullen u zo goed mogelijk helpen.

Wanneer komen mijn gegevens in de gids te staan?

Uw gegevens komen zo snel mogelijk op de website. In de gids staat u vanaf de volgende editie.

Wanneer komen mijn gegevens op de website te staan?

Ongeveer een tweetal weken na bedeling van de gids zetten wij de gegevens op de website.

 

 

 

Zoek in onze lokale telefoongids